If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Моето куче няма бълхи аз слагам всичко lemforder за сега, но по големият проблем е, че майсторите са...няма да ги описвам, че да не се засегне някой при повечето е проба грешка за сметка на клиента...
Тук се коментира модела 159 !!!
Ако нямаш нещо конкретно по темата си трай.
Никой в тази тема не го интересува дали 156цата ти хлопа, тропа, дали е щайга и т.н.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
156, 159, все е алфа, все е стара кола и има поне 15 места от всяка страна, от които може да тропа.
Затова си казвам впечатленията, че често пъти борбата с това тропане е една скъпа и дълга битка с неизвестен край.
Сменяш, сменяш, сменяш, накрая ти писва или свършваш парите и тя продължава да си тропа от някъде.
Казвам го, за да не остане някой разочарован като даде 600-800-1000лв, а тропането си остане.
Над половината от 159ките дето гледах по обяви тропаха доста неприятно...
При разбит стабилизиращ тампон на двигателя само тропа, скърцане няма.Поне при мен беше така.
Дори тропането на стабилизиращият тампон не винаги се случваше - при гуми предни на 2.3 бара, а задни на 2.1/2.2 бара не се чуваше никакво тропане от тампона.
Едва след като ги напомпах по книга - предните 2.7 бара и задните 2.5 бара започна да се чува отчетливо тропането на тампона.
С предни гуми на 2.5/2.55 бара и задни на 2.4 бара я чуете разбит стабилизиращ тампон я не.Зависи от времето и температурите.
Аз по вълнообразните бабуни наричани път при спряна музика чувам повече гумите как "работят" по дупките/пропаданията на асфалта отколкото нещо друго.
Скърцането обаче си е окачване.Тампона на двигателя макар и разбит никога не ми е скърцал.Само хлопаше.
156, 159, все е алфа, все е стара кола и има поне 15 места от всяка страна, от които може да тропа.
Затова си казвам впечатленията, че често пъти борбата с това тропане е една скъпа и дълга битка с неизвестен край.
Сменяш, сменяш, сменяш, накрая ти писва или свършваш парите и тя продължава да си тропа от някъде.
Казвам го, за да не остане някой разочарован като даде 600-800-1000лв, а тропането си остане.
Над половината от 159ките дето гледах по обяви тропаха доста неприятно...
Да ама не, защото при здрави окачвания и на двете, в едната си се чува преминаването през дупки, докато в другата е пълна тишина.
Не винаги тропането е от окачване.
Виж колегата по-горе, каза че тампона на мотора му е тропал.
Аз съм хващал и резонатора преди въздушния филтър да тропа, и той е монтиран с едно тампонче.
Много възможности има.
Хаха, 15 места от всяка страна, стига се излага.
Това че и двете са Алфа не означава че окачванията са еднакви. Ако беше виждал долен носач на 156 и 159 един до друг щеше да знаеш колко по-големи са тампоните на 159. Отделно горните носачи също са различни, както и втулките им и самия ход. Общо взето нямат нищо общо, магарето е доста масивно, стабилизиращата щанга и тампоните и, и т.н. и т.н., те и затова са тежки.
Както казах по-горе, ако имаш нещо смислено по темата давай, но като има нещо неясно си траеш и четеш.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Хаха, 15 места от всяка страна, стига се излага.
Това че и двете са Алфа не означава че окачванията са еднакви. Ако беше виждал долен носач на 156 и 159 един до друг щеше да знаеш колко по-големи са тампоните на 159. Отделно горните носачи също са различни, както и втулките им и самия ход. Общо взето нямат нищо общо, магарето е доста масивно, стабилизиращата щанга и тампоните и, и т.н. и т.н., те и затова са тежки.
Както казах по-горе, ако имаш нещо смислено по темата давай, но като има нещо неясно си траеш и четеш.
Tи четеш ли изобщо кво пиша или караш наизуст и само си повтаряш тъпотиите?
Къде съм казал, че носачите са еднакви или тампоните?
Казах, че има много вероятни места за тропане и много от тях не са по окачването. Прочети пак и се опитай да осмислиш.
И ааайде само да не ми даваш наклон къде и кво да пиша, става ли.
Tи четеш ли изобщо кво пиша или караш наизуст и само си повтаряш тъпотиите?
Къде съм казал, че носачите са еднакви или тампоните?
Казах, че има много вероятни места за тропане и много от тях не са по окачването. Прочети пак и се опитай да осмислиш.
И ааайде само да не ми даваш наклон къде и кво да пиша, става ли.
Имам едно въпросче към тебе. Защо не си толкова активен във фейсбук? Ще помагаш ежедневно на много заблудени....
Я...моят приятел....)...уникат е......сигурно му тропат отверките в жабката с който си настройва газовата уредба, все пак трябва да докаже 15 тропания от една страна, като откачен калник например....иначе в фейса може да събере повече вярващи, направо ще е пастор там...)
Наистина са много възможностите.
Понеже и колите ни са кекави, и пътищата ни са отвратителни и става "неочаквано добра комбинация".
Дразнят ме много тропанията и траканията и постоянно се боря с тях.
Още ще споделя, каквото съм правил по моята кола и каквото съм виждал на чужди, може все на някого да му е полезно. Става дума за неща различни от традиционните "носачи, шарнири, стаб.щанга..." :
- Кабелите и буксите на плеъра също тракаха в един момент. Извадих го, увих ги с дунапренено тиксо, оправи се.
- Баласт на ксенон - некадърен монтаж от някой майстор, излекувах го с една стегната свинска опашка
- Резонатора преди въздушния филтър
- Каре на кормилния прът
- Сенник
- Термощита на генерацията (тва на едно ГТ на приятел)
- Един такъв скъсан тампон
- Незатегнат тампон след смяна на съединител/сваляне на кутия
- Кори на вратите заради счупени щипки
- Сега последно едното странично огледало почна да ми трака след като един се подпря на него, още не съм го погледнал какво му има.
Наистина са много възможностите.
Понеже и колите ни са кекави, и пътищата ни са отвратителни и става "неочаквано добра комбинация".
Дразнят ме много тропанията и траканията и постоянно се боря с тях.
Още ще споделя, каквото съм правил по моята кола и каквото съм виждал на чужди, може все на някого да му е полезно. Става дума за неща различни от традиционните "носачи, шарнири, стаб.щанга..." :
- Кабелите и буксите на плеъра също тракаха в един момент. Извадих го, увих ги с дунапренено тиксо, оправи се.
- Баласт на ксенон - некадърен монтаж от някой майстор, излекувах го с една стегната свинска опашка
- Резонатора преди въздушния филтър
- Каре на кормилния прът
- Сенник
- Термощита на генерацията (тва на едно ГТ на приятел)
- Един такъв скъсан тампон
- Незатегнат тампон след смяна на съединител/сваляне на кутия
- Кори на вратите заради счупени щипки
- Сега последно едното странично огледало почна да ми трака след като един се подпря на него, още не съм го погледнал какво му има.
И тази кола трябва да служи за еталон на всички алфи ? Жалко наистина, много проблеми, като се има предвид, че това е най-хубавата кола, която си притежавал и колата, която най-много харесваш.
Comment